sunnuntai 6. marraskuuta 2011

haaste hillan ja naavan omistajalta

minulle heitettiin haaste hillan, naavan ja aatun omistajan blogissa ja siinä pitää tehdä seuraavaa:

1. Kiittää tunnustuksen antajaa
2. Antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle
3. Ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään

kiitos haasteesta, vaikka näin suurella viiveellä asiaa lähdinkin toteuttamaan. haasteen heitän eteenpäin lukijoilleni. miksiköhän juuri kahdeksan? :) no, haaste heitetty kaikille joka tapauksessa. tiedotus hoidettu tässä siis myös.

sitten ne kahdeksan asiaa itsestäni. josko heittäytyisin villiksi ja kertoisin asioita, jotka eivät liity koiriin. niitä asioita ei tässä blogissa ole montaa ennen mainittu.

1. lempiyhtyeeni on maj karma
2. olen koulutukseltani sosionomi amk
3. lempikaupunkini on tampere
4. suosikkiruokani on lasagne
5. olen kolmesta sisaruksesta keskimmäinen
6. olen horoskooppimerkiltäni kalat
7. olen syntynyt seinäjoella
8. en juo ollenkaan kahvia

Ei kommentteja: